wtorek, 14 lipca 2015

Prolog

      Nazywam się Carrie Jones. Mam 17 lat i pochodzę z jednej z dzielnic Nowego Jorku - Brooklyn'u, gdzie mieszkam wraz z moją mamą i starszym bratem Austinem. O tacie nie mogę powiedzieć za wiele. Wiem tylko tyle, że gdy miałam 5 lat zostawił mnie, moją mamę i Austina dla innej.
       Wiodę zwykłe życie tak jak każda nastolatka, a przynajmniej wiodłam... Wszystko zmieniło się wraz z nowym rokiem szkolnym. Ostatnia klasa liceum przyniosła wiele zmian, za którymi stała jedna osoba o imieniu Niall. Wraz z przyjaciółmi zmienił moje życie o 360 stopni. Od tamtej pory nic już nie było i nic już nie będzie takie samo...








          ______________________________________________________________

Przepraszam że tak mało napisałam w prologu ale obiecuję, że akcja będzie dużo bardziej rozwinięta. Mam nadzieję że spodoba wam się to opowiadanie i chętnie będziecie go czytać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz